26 Ağustos 2010 Perşembe

Bursa Şampiyonlar Liginde


C grubunda yer alacak Bursa. Manchester United, Valencia ve Glasgow Rangers ile eşleşti. 1. torbadan gelecek takıma hiçbir şekilde kafa tutabileceklerini düşünmüyordum zaten, haliyle Manchester'ı anlatmayacağım bile, sadece bir fikstür avantajıyla ( geçen sene Beşiktaş'ın yaptığı gibi) yedek takımla çıkan United'dan puan koparabilirler ama bunun dışında çok çok zor. Valencia'da ise Villa ve Silva gibi iki büyük yıldızı satmak zorunda kaldı içinde bulunduğu maddi kriz nedeniyle. Benim çocukluğumdan beri takımın orta sahasını toparlayan Ruben Baraja bu sezon takımda yok, artık emekli. Bu boşlukları Mehmet Topal gibi mütevazi isimlerle doldurmaya çalıştılar. Valencia tabii ki her zaman önemli bir takımdır ancak, yanılmıyorsam Bursa yakalayabileceği en zayıf şekilde yakaladı onları. Rangers da İskoçya'nın en iyi takımlarından biri olsa da öyle aman aman bir kadroları olduğunu zannetmiyorum. Şu halde Bursa'nın asıl olarak rakibi İskoçya'lılar gibi duruyor.

İlk şampiyonlar ligi deneyiminde ne olursa olsun sadece ettiği mücadele için bile başarılı sayılmalı Bursa ancak, şu şartlar altında en kötü bir 3.lük bekliyorum ben takımdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder